Переплуталася чи не підійшла позиція в замовленні? Під час перевірки посилки під час отримання виявили пошкоджений товар? Повідомте нас, щоб ми допомогли вирішити Вашу проблему!
Якщо при отриманні замовлення Ви виявили будь-яку невідповідність у точці видачі посилки, співробітник компанії-перевізника або кур’єр забере Ваше замовлення та поверне оплату. У разі виявлення невідповідності пізніше, напишіть нам за адресою info@ccp.dp.ua, додавши фото чи відео проблемного товару та ми домовимося про умови обміну чи повернення.
Товар може бути повернутий протягом 14 днів з моменту отримання замовлення. При цьому цілісність упаковки товару, що повертається, повинна бути збережена, а всі деталі повинні бути на місці. Повернення товарів з пошкодженою упаковкою або неповною комплектацією неможливе.
При поверненні грошей за товар належної якості розрахунки зі споживачем проводяться виходячи з вартості товару на момент його купівлі. Гроші повертаються в день пред’явлення вимоги, а у разі неможливості повернення грошей – не пізніше ніж упродовж семи днів.
Якщо Ви знайшли виробничий брак, зв’яжіться з нами, використовуючи дані з розділу «Контакти» і наші менеджери запропонують Вам можливі рішення.
Після отримання повернення нами, ми вивчаємо повернені позиції та приймаємо рішення про повернення коштів. Ви отримаєте сповіщення про прийняте рішення на Вашу електронну пошту або за номером телефону, вказаним Вами під час оформлення замовлення.
Ми переконливо просимо Вас не повертати товари, придбані в іншому магазині та зберігати чеки та штрих-коди продукції в цілісності, щоб підтвердити, що покупка була здійснена у нас. Продукція з пошкодженим штрих-кодом або без фіскального чеку не може бути прийнята.